W dobie sklepów internetowych, interaktywnych reklam, ogromnych plakatów i billboardów dominujących w przestrzeni miejskiej, fotografia produktowa zyskuje coraz większe znaczenie. Nic nie sprzedaje się lepiej niż doskonale sfotografowany produkt uwidoczniony na zdjęciu, które nie tylko prezentuje jego największe atuty, ale jednocześnie budzi emocje i pożądanie. Takim właśnie celom służy fotografia packshotowa, która spełnia te same role, co zdjęcia portretowe w portfolio modelek i hostess – tyle tylko, że jej głównym zadaniem jest przedstawienie, wyeksponowanie i sprzedanie produktu.
Gdzie wykorzystać packshoty?
Przede wszystkim służą do budowy portfolio produktów. Profesjonalne portfolio produktowe można wykorzystać w katalogach, czy na bannerach reklamowych. Poddając zdjęcia odpowiedniej obróbce, zamieścisz je też w gazetach i wkomponujesz w dowolne multimedia. Profesjonalna sesja zdjęciowa produktów dostarczy ci też potężnych narzędzi wspierających sprzedaż w e-sklepach. Coraz częściej to właśnie grafiki stanowią najefektywniejszy bodziec zakupowy, słowa nie są im w stanie dorównać.